Opieka techniczna

Opieka techniczna nad sklepem internetowym to zespół usług, które mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa i sprawnego funkcjonowania Twojego sklepu internetowego.

Usługi opieki technicznej obejmują m.in. monitorowanie działania sklepu, wsparcie techniczne, instalację i aktualizację oprogramowania, aktualizacje treści na stronach informacyjnych, dostosowywanie sklepu do wymagań przepisów prawnych i ustaw oraz wsparcie dla klientów.

Świadczone usługi opieki technicznej nad sklepem internetowym to również szybkie reagowanie na bieżące problemy i wprowadzanie odpowiednich usprawnień.

Pomoc i Opieka techniczna KQS.store

Nasze pakiety Opieki technicznej

Standard

Opieka techniczna sklepu

Profesjonalne wsparcie Twojego sklepu, opieka techniczna, aktualizacje oraz konsultacje pozwolą Ci skupić się na prowadzeniu biznesu, a my zajmiemy się resztą.

Pakiet wsparcia i opieki technicznej to: 28 roboczogodzin usług w okresie 12 miesięcy

200

Premium

Opieka techniczna sklepu

Profesjonalne wsparcie Twojego sklepu, opieka techniczna, aktualizacje oraz konsultacje pozwolą Ci skupić się na prowadzeniu biznesu, a my zajmiemy się resztą.

Pakiet wsparcia i opieki technicznej to: 18 roboczogodzin usług w okresie 6 miesięcy

300

Max

Opieka techniczna sklepu

Profesjonalne wsparcie Twojego sklepu, opieka techniczna, aktualizacje oraz konsultacje pozwolą Ci skupić się na prowadzeniu biznesu, a my zajmiemy się resztą.

Pakiet wsparcia i opieki technicznej to: 60 roboczogodzin usług w okresie 12 miesięcy

500




Specjalista oprogramowania KQS

Otwierasz sklep internetowy i szukasz specjalisty oprogramowania sklepu KQS.store? A może masz już sklep internetowy i szukasz pomocy i rady? Dobrze trafiłeś!

14 lat doświadczenia i pracy w sklepach internetowych KQS, realizacja setek indywidualnych projektów graficznych, wprowadzanie nowych modułów - dziesiątki tysięcy godzin przepracowanych w panelu administratora realizując nowoczesne i funkcjonalne sklepy internetowe.

Placeholder

Konsultacje i szkolenie

Nasza opieka techniczna to również udzielanie konsultacji związanych z pozycjonowaniem i marketingiem internetowym, stylowanie oraz optymalizacja treści SEO, wdrażanie zaleceń oraz audytów SEO dostarczonych przez Państwa agencję SEO/SEM zajmującą się pozycjonowaniem i reklamą sklepu.

Jeśli nie posiadasz jeszcze sprawdzonej firmy od pozycjonowania i marketingu - skontaktuj się z Nami. Opowiemy o elementach wpływających na optymalizację sklepu które poprawią widoczność Twojego sklepu w Google.

Przeprowadzimy szkolenie z podstawowych czynności z zakresu dodawania kategorii i produktów do sklepu internetowego. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z systemem KQS.store lub prowadzisz już swój sklep internetowy na tym oprogramowaniu - z Nami zrobisz to jeszcze lepiej. Opowiemy o funkcjonalności poszczególnych modułów oraz zaproponujemy wdrożenie ich do Twojego sklepu.

Konsultacje i szkolenie

Aktualizacje

Aktualizacje oprogramowania sklepu internetowego nie tylko poprawiają bezpieczeństwo i stabilność działania, ale również wprowadzają nowe możliwości i funkcje pomagające w rozwijaniu biznesu.

Dzięki nowym funkcjonalnościom Twój sklep może zaoferować klientom jeszcze lepsze i bardziej dopasowane do ich potrzeb usługi. To z kolei zwiększa zaangażowanie klientów i wpływa na wzrost sprzedaży.

Posiadając aktywny dostęp do aktualizacji, będziesz otrzymywał 3-4 razy w ciągu roku wiadomość e-mail z plikami do pobrania aktualizacji oprogramowania sklepu oraz listą zmian i nowosci jakie pojawiły się w nowej wersji.

Wykonanie aktualizacji sklepu KQS

Wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z e-commerce, jest bardzo ważne. W przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów związanych z oprogramowaniem sklepu internetowego, można skontaktować się z Nami i uzyskać fachową pomoc.

Dla początkujących sprzedawców, którzy dopiero uczą się zarządzać sklepem internetowym, jest to niezwykle cenne wsparcie. Dzięki temu mogą Państwo szybko rozwiązać wszelkie wątpliwości i uniknąć błędów, które mogłyby prowadzić do problemów z funkcjonowaniem sklepu.

Wsparcie techniczne obejmuje różne formy, w tym bezpośredni kontakt telefoniczny lub mailowy i dostęp do instrukcji obsługi oraz konfiguracji sklepu.

Instrukcje obsługi sklepu internetowego KQS.store