Dodatki do sklepu internetowego

Dodatki do sklepu internetowego zwiększające jego możliwości oraz  funkcjonalność.

Dostępne Pakiety stworzenia sklepu jakie możemy zaoferować, posiadają możliwość rozbudowy o dodatkowe usługi. Są to głównie usługi związane z projektowaniem dodatkowych podstron opisowych, stron logowania i rejestracji lub indywidualnego wyglądu strony bloga / aktualności oraz dodatki funkcjonalne które większość właścicieli ecommerce wykorzystuje na co dzień w swoim sklepie internetowym.

Od 250,00 zł netto

Usługa zawiera przygotowanie projektu graficznego, kodowania oraz wdrożenia dowolnej dodatkowej podstrony sklepu:

  • wygląd strony kontaktu
  • wygląd strony informacji o firmie
  • wygląd strony informacji o kosztach wysyłki
  • wygląd strony informacji o formach płatności
  • wygląd strony logowania
  • wygląd strony rejestracji
  • wygląd strony aktualności
  • wygląd strony BLOGa
  • wygląd pojedynczego wpisu na blogu
  • wygląd strony konta klienta

Stworzony projekt graficzny jest wzbogacony o ikony graficzne oraz zdjęcia, dzięki czemu nie jest to jednolity tekst. Zaletą posiadania indywidualnego wyglądu strony informacyjnej jest poprawa czytelności treści dla klienta.

Zaprojektowany wygląd układu strony jest zawsze dopasowany do ilości informacji jakie mają się na niej znajdować.

Od 250,00 zł netto

Zmiana domyślnego systemu ocen w sklepie na ocenę w formie gwiazdek oraz wyświetlenie w produkcie średniej oceny danego produktu na podstawie dodanych ocen i opinii.

Średnia ocena produktu jest wyświetlana w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google na podstawie mikrodanych Rich Snippet co podnosi CTR (wskaźnik kliknięć w stronę).

Od 350,00 zł netto

Stworzenie dodatkowego formularza kontaktowego lub formularza wyceny możliwego do wstawienia na dowolnej stronie sklepu internetowego.

Formularz może posiadać różne typy pola w domyślnej formie lub w postaci ikon/zdjęć:

  • pole tekstowe (typu input) np. na imię czy numer telefonu
  • pole wyboru (typu radio), do zaznaczenia jednej opcji lub wielu
  • pole wyboru (typu checkbox) do zaznaczenia jednej opcji
  • pole tekstowe (typu textarea) do wpisania większej ilości informacji którą klient chce wysłać
  • pola wymagane (typu checkbox) jako akceptacja regulaminu czy polityki prywatności
  • przycisk do wysłania (typu button)

 

Przykłady formularza wycen:

Od 90,00 zł netto

Wyróżnij się na tle konkurencji w wynikach wyszukiwania Google dzięki mikrodanym produktu. Są to dodatkowe informacje dla Google o produkcie (średnia ocena w formie gwiazdek, cena produktu, dostępność) które pojawiają się na liście wyników wyszukiwarki  google.

Sprawdź czy masz prawidłowo wdrożone mikrodane wpisując adres www produktu na stronie https://search.google.com/structured-data/testing-tool

Od 250,00 zł netto

Dodatkowe menu kategorii w sklepie z możliwością wyświetlenia od razu zagłębienia aż 3 lub 4 poziomów kategorii. Menu kategorii generuje się na podstawie aktualnej struktury kategorii dostępnej w sklepie.

MegaMENU posiada możliwość wyświetlania też ikon graficznych dodanych do kategorii.

Dodatek idealny do sklepów posiadających bardzo rozbudowane drzewo kategorii nawet do 4 poziomu.

Dodatkowe menu możliwie do wdrożenia w układzie poziomym lub pionowym.

Moduł można wykorzystać również do wyświetlenia listy producentów w formie tekstowej lub w formie logotypów (producenta).

Od 150,00 zł netto

Okno popup wyskakujące klientowi od razu po wejściu na stronę lub po kilku sekundach od wejścia.

Okno popup wykorzystywane jest zazwyczaj do przekazywania ważnych informacji klientowi np. Informacja o urlopie lub Informacja o promocji czy kodzie rabatowym.

Możliwe jest ustawienie okna POPUP by pojawiało się 1 raz dziennie lub kilka razy dziennie w zależności od potrzeb.

Pakiet podstawowy komunikatów

Od 330,00 zł netto

Zmiana domyślnego szablonu graficznego komunikatów e-mail wysyłanych do klientów którzy złożyli zamówienie w sklepie. Szablon graficzny komunikatów może być spójny graficznie z kolorystyką sklepu i jest tworzony od podstaw z uwzględnieniem dodatkowych treści informacyjnych które mają się w nim znaleźć.

Oferta dotyczy zmiany domyślnych szablonów:

  • Potwierdzenie złożenia zamówienia dla niezarejestrowanego klienta
  • Potwierdzenie złożenia zamówienia dla zarejestrowanego klienta
  • Kompletowanie zamówienia
  • Przyjęcie zamówienia do realizacji
  • Przyjęcie zamówienia do realizacji (płatne przy odbiorze)
  • Potwierdzenie odnotowania wpłaty za zamówienie
  • Przekazanie zamówienia do wysyłki
  • Wysyłka zamówienia
  • Odrzucenie zamówienia
  • Przypomnienie o złożeniu zamówienia

Pakiet rozszerzony komunikatów

od 260,00 zł netto

Pakiet rozszerzony zawiera dostosowanie pozostałych komunikatów e-mail które są wysyłane jako potwierdzenie do sklepu ( czyli docierają do Państwa ):

  • Informacja o wysłaniu formularza kontaktowego
  • Informacja o złożeniu zamówienia
  • Prośba użytkownika o usunięcie konta
  • Potwierdzenie zamówienia przez klienta
  • Informacja o rejestracji klienta
  • Pytanie dotyczące produktu
  • Negocjacja ceny produktu
  • Zmiana adresu strony Partnera
  • Rejestracja w Programie Partnerskim

oraz komunikaty pozostałe sklepu które trafiają do klienta:

  • Rachunek
  • Potwierdzenie prośby użytkownika o usunięcie konta
  • Polecenie produktu znajomemu
  • Faktura VAT
  • Pliki załączone do produktów
  • Szybka rejestracja klienta
  • Odpowiedź na pytanie wysłane przez formularz kontaktowy
  • Potwierdzenie wysłania formularza kontaktowego dla klienta
  • Informacja o przekroczeniu progu rabatowego
  • Potwierdzenie aktywacji konta klienta przez administratora
  • Potwierdzenie wysłania zapytania/negocjacji dla klienta
  • Aktywacja konta w Programie Partnerskim
  • Wypłata uzbieranych prowizji
  • Rezygnacja z subskrypcji
  • Wpisanie do subskrypcji
  • Odzyskanie hasła
  • Rejestracja klienta
  • Zmiana danych użytkownika, użytkownik nie zmienił hasła
  • Zmiana danych użytkownika, użytkownik zmienił również hasło