Audyt sklepu internetowego

Zastanawiasz się czy Twój sklep internetowy działa prawidłowo? Czy nie ma w nim błędów? Grzebałeś w kodzie szablonu graficznego i coś zepsułeś?

Być może sklep internetowy który wykonywała inna firma zawaliła robotę i nie możesz rozpocząć sprzedaży w sklepie – znamy takich przypadków wiele. A może po prostu chcesz coś usprawnić w sklepie, znaleźć słabe punkty i je poprawić żeby zwiększyć wskaźnik konwersji.

Dobrze trafiłeś

Jaki audyt sklepu dostaniesz?

Audyt techniczny

Czyli niedociągnięcia wizualne w sklepie, błędy w kodzie html, braki stylowania elementów. Otrzymasz pełną listę poprawek ze wstępną wyceną ich naprawy

Audyt SEO

Sprawdzimy poprawność hierarchii nagłówków Hx na stronie głównej sklepu, stronie kategorii i stronie produktowej oraz poprawność meta tagów: title, description.

Dodatkowo sprawdzimy czy są wdrożone dane strukturalne (rich snippets, mikrodane schema.org) oraz ich poprawność dla strony produktu.

Audyt UX

Czy Twój sklep jest przyjazny dla klienta? Znajdziemy słabe elementy sklepu takie jak łatwość nawigacji czy sposób dotarcia klienta do szukanego produktu. Sprawdzimy również takie obszary sklepu jak Cross Selling i Up Selling zwiększających wskaźnik konwersji oraz dokonamy analizy procesu zakupowego klienta.

Analiza PageSpeed

Wykonamy testy szybkości sklepu na podstawie PageSpeed Insight oraz Lighthouse. Taka analiza pozwoli podjąć odpowiednie kroki do optymalizacji sklepu pod nowy czynnik rnakingowy googla Core Web Vitals