Rozwijane MegaMenu

Szybka nawigacja
Zbudujesz dowolną strukturę kategorii w sklepie bez ograniczeń ilości zagłębienia

Prawidłowe ustawienie i nazewnictwo kategorii w sklepie internetowym jest podstawą dobrej nawigacji w której klienta prowadzimy dosłownie “za rączkę” prosto do strony odpowiadającej jego potrzebom.

Nie ma żadnych ograniczeń co do ilości kategorii głównych czy ilości podkategorii oraz ich zagłębienia. Menu kategorii generuje się automatycznie na podstawie wprowadzonych nazw kategorii oraz będą pogrupowane tak jak chcesz i zgodnie z kolejnością jaką mają się pojawiać.

Podstawowe ustawienia kategorii

Własne nazwy kategorii

Wprowadzisz dowolną nazwę kategorii nie tylko w języku polskim, ale w przypadku chęci posiadania innej wersji językowej sklepu, nazwy kategorii wprowadzisz w wybranym przez siebie języku.

Ukrywanie kategorii

Kategorie możesz ukryć przed odwiedzającymi, w przypadku gdy nie ma w niej żadnych produktów lub jeśli nie chcesz jej z pewnych względów wyświetlać.

Archiwalne kategorie

Pozwoli to na ukrycie kategorii na sklepie, jednak w wyszukiwarce google będą one dalej generowały ruch oraz będą w niej widoczne.

Kategorie +18 dla dorosłych

Po wejściu w taką kategorię, klient będzie musiał potwierdzić że jest pełnoletni

Nazwy kategorii
Ustawienia kategorii w sklepie

SEO kategorii w sklepie

Znaczniki META

Do każdej kategorii i podkategorii w sklepie możesz wpisać indywidualne znaczniki meta description lub inne dowolne meta.

Title kategorii

Tytuł strony jest generowany automatycznie na podstawie nazwy kategorii oraz nazwy sklepu, jednak możesz dla każdej kategorii nadać inne indywidualne Title lub skorzystać ze wzoru / zmiennych z jakich parametr Title ma się generować.

Odnośniki kategorii

Generują się automatycznie na podstawie nazwy kategorii, jeśli jednak chcesz zastosować inną nazwę, to możesz wpisać swoją własną nazwę odnośnika (oczywiście bez polskich znaków).

Logo i ikona kategorii

Do każdej kategorii możesz przypiszesz zdjęcie lub logo oraz wyświetlisz je w menu kategorii lub w innym miejscu gdy zajdzie taka potrzeba.

Opisy kategorii

Seo kategorii w sklepie

Wizytówka

Do każdej kategorii w sklepie możesz dodać treści SEO opisujące konkretną kategorię i wyświetlić je nad lub pod produktami.

Opis możesz również podzielić na 2 części: nad produktami wyświetlić tylko pierwszą część opisu, a pod produktami drugą część.

Edytor treści w kategorii

Do dyzpozycji jest prosty treści edytor WYSIWYG w którym jest możliwość odpowiedniego ułożenia lub ostylowania opisu (rozmiary, akapity, nagłówki H1/H2/Hx, kolory, zdjęcia, tabele i wiele wiele innych).

Możesz również wprowadzić tam swój kod html

Opisy SEO do kategorii
Przykładowy wygląd opisu kategorii

Widoczność kategorii

Widoczne podkategorie

Gdy kategorie główne w sklepie posiadają swoje podkategorie, możesz je wyświetlić by były widoczne od razu po wejściu na sklep lub pozostawić wyświetlanie tylko kategorii główny.


Dodatkowe ustawienia pozwalają również wyświetlać wszystkie nadrzędne kategorie po wejściu w dowolną podkategorię.

Widoczna ilość produktów

Dla kupujących możesz pokazać liczbę produktów znajdujących się w każdej kategorii lub podkategorii co ułatwi im rozpoznanie w ilości produktów jakie znajdą po wejściu.

Ukrywanie i wyświetlanie kategorii

Dodatkowe możliwości i ustawienia

Kategorie produktów w sklepie internetowym mają jeszcze wiele innych zastosowań. To na podstawie odpowiednio dobranych nazw kategorii oraz zagłębienia będzie zależała ścieżka zakupowa.

Strona produktowa

Na stronie produktowej można wyświetlić moduł który będzie posiadał podobne produkty z tej samej kategorii w której znajduje się oglądany przez niego produkt.

Moduł ten poprawi nie tylko wewnętrzne linkowanie sklepu, ale może przyczynić się do tzw. Up Sellingu (w przypadku gdy klient zdecyduje się na zakup innego droższego produktu niż miał zamiar).

Dla takich produktów możemy ustawić dowolne parametry ich wyświetlania (zdjęcie, nazwa produktu, cena, krótki opis, cechy itp.) oraz podać liczbę wyświetlanych produktów
w tym module. Jeśli produktów w kategorii jest więcej niż ustawione, to będą się one pojawiały losowo.

Filtry w kategoriach

Dają kupującemu możliwość zawężania ilości produktów według ustawionych przez Ciebie kryteriów (cechy, producenta, ceny).  Do każdej kategorii możesz przypisać inne opcje filtrów które klient będzie mógł wybrać po wejściu w którąkolwiek kategorię.

Zobacz również

Pozostałe funkcjonalności

Cechy w produkcie i możliwości wykorzystania w sklepie internetowym

Cechy produktów

Dzięki którym zbudujesz zaawansowane filtry w kategoriach oraz stworzysz czytelną tabelkę parametrów produktu.

Mail statusy, powiadomienia, szablony

Statusy zamówień

Możliwość zmiany szablonu statusów zamówień wysyłanych do klienta oraz pozostałych szablonów wiadomości e-mail

Wiele języków w sklepie

Sprzedawaj za granicę

Bez ograniczenia ilości języków sklepu oraz walut. Zapłatę za zamówienie przyjmiesz w EUR, GBP, USD