Tworzenie kodów
Chcesz skłonić klienta do zakupu w swoim sklepie internetowym? Wystarczy że stworzysz kod rabatowy lub bon kwotowy który obniży wartość zamówienia o określoną kwotę lub %.
System przydzielania rabatów w sklepie internetowym jest bardzo rozbudowany co pozwala na pełną kontrolę zniżek jakie chcesz udzielić swoim klientom. Zniżki możesz przydzielić klientom indywidualnym, zarejestrowanym w sklepie, przypisanych do grupy rabatowej oraz dla produktów w określonej kategorii lub danego producenta.
Zniżki i Rabaty
Zniżki i rabaty możesz przydzielać dowolnym klientom w sklepie internetowym:
- dla wszystkich klientów
- tylko dla klientów detalicznych
- tylko dla zarejestrowanych klientów detalicznych (posiadających konto w Twoim sklepie)
- tylko dla klientów hurtowych (z poziomu cenowego Hurt)
- konkretnemu klientowi który posiada konto w Twoim sklepie
- dowolnemu klientowi indywidualnemu
- wszystkim klientom z grupy rabatowej (których wcześniej przypisałeś)
Dodaną zniżkę możesz ograniczyć do minimalnej kwoty zamówienia po której rabat się naliczy oraz wybierzesz datę rozpoczęcia i zakończenia obowiązywania zniżki.
W każdej chwili masz pełny wgląd do wszystkich zniżek w sklepie, gdzie możesz sprawdzić ich ważność.
Rabaty ilościowe
Są to rabaty uzależnione od ilości oraz wartości zakupionych towarów. Możesz sprzedać drugą sztukę tego samego produktu (lub innego) w niższej cenie.
Tak samo jak w przypadku tworzenia zwykłych zniżek i rabatów, przypiszesz rabat ilościowy dla dowolnego klienta (hurt/detal) zarejestrowanego lub indywidualnego lub pochodzącego z odpowiedniej grupy rabatowej.
Grupy rabatowe
Stwórz jeden rabat i przypisz do niego klientów którzy będą mogli kupować produkty w obniżonej cenie. Wystarczy raz stworzyć rabat i dopisywać do niego klientów bez ponownego przydzielania zniżki każdemu z osobna.
Dla grupy rabatowej przypiszesz wszystkie zniżki i rabaty oraz rabaty ilościowe.
Progi rabatowe
Wprowadzisz globalną zniżkę zarejestrowanym klientom którzy złożyli zamówienia w sklepie powyżej ustawionej kwoty. Takie zniżki będą obowiązywały zawsze i dla każdego klienta który jest zalogowany do sklepu.
Im więcej klient będzie kupował w sklepie, tym większe będzie miał zniżki na całe zamówienie. Progi rabatowe ustawisz od wartości wszystkich zrealizowanych zamówień klienta.
W zależności od zastosowanej polityki cenowej w sklepie, klienci hurtowi oraz detaliczni mogą posiadać zupełnie inne progi rabatowe.
Przykład progów rabatowych dla Hurtowników
- powyżej 10 000,00 zł – rabat 3%
- powyżej 50 000,00 zł – rabat 5%
- powyżej 70 000,00 zł – rabat 8%
Przykład progów rabatowych dla Detalu
- powyżej 3 000,00 zł – rabat 3%
- powyżej 8 000,00 zł – rabat 5%
- powyżej 12 000,00 zł – rabat 8%
Kody rabatowe
Możesz wprowadzić własne kody rabatowe lub wygenerować listę kodów rabatowych którą udostępnisz w internecie.
Kody rabatowe możesz stworzyć dla odpowiednich klientów z wybranego poziomu cenowego, dla produktów z wybranej kategorii oraz konkretnego producenta.
Możesz dodać również kod rabatowy przypisany bezpośrednio do wybranego produktu w sklepie.
Każdy wygenerowany lub wprowadzony kod rabatowy może posiadać swoją datę rozpoczęcia oraz zakończenia obowiązywania zniżki. Wprowadzisz również limit wykorzystania kodu (kod może być użyty tylko 1 raz / lub bez limitu wykorzystania) oraz dodasz minimalną kwotę zamówienia od której kod będzie obowiązywał.
Bony kwotowe
Wprowadzisz bon kwotowy obniżający wartość zamówienia o określoną kwotę lub bon kwotowy na bezpłatną dostawę dla wybranych form przesyłek.
Zamiast wprowadzać ręcznie bony kwotowe, możesz je wygenerować automatycznie na takiej samej zasadzie jak kody rabatowe.Wystarczy że wpiszesz liczbę kodów do wygenerowania oraz wybierzesz liczbę znaków z ilu ma się składać bon.