Cross Selling i Up Selling

Szybka nawigacja
Wbudowane moduły do sprzedaży krzyżowej oraz podwyższającej wartość zamówienia.

Co to takiego?

Cross Sellingu to tzw. sprzedaż krzyżowa czyli oferowanie klientowi dodatkowych produktów (komplementarnych) które może zakupić do kompletu z głównym produktem.

W sklepie internetowym KQS.store moduł ten ma swoją nazwę:

Akcesoria – czyli produkty uzupełniające główny produkt.

Sprzedajesz telewizory? Jako produkty Cross Sellingu (akcesoria) możesz dodać:

  • Przewodu HDMI
  • Anteny
  • Dekodery
  • Uchwyty do mocowania TV na ścianie

 

Natomiast Up Selling polega na proponowaniu klientowi lepszego produktu, czasami o lepszych parametrach – więc i w wyższej cenie.

W sklepie KQS moduł ten nazywa się:

Produkty pokrewne – które możesz samemu przypisać do każdego produktu.

Akcesoria do produktu

W celu lepszego zarządzania akcesoriami w sklepie, masz możliwość utworzenia ich w formie grup.

Grupy będą zawierały uporządkowane zestawy najbardziej popularnych akcesoriów które będziesz mógł wyświetlać klientowi na karcie produktu. Nie ma żadnych limitów ilości utworzonych grup.

Dla Grupy ustawisz kolejność jej wyświetlania na karcie produktu, dodasz krótki opis akcesoriów jakie grupa zawiera oraz przypiszesz dodane akcesoria do wszystkich produktów w wybranej kategorii lub do konkretnego produktu.

Cross Selling - Akcesoria do produktu

Po utworzeniu grup, nastąpi możliwość dodawania poszczególnych produktów ze swojego sklepu, które klient będzie mógł zakupić razem z głównym produktem.

Akcesorium przypiszesz do wybranej grupy oraz nadasz mu kolejność wyświetlania na liście wszystkich akcesorii w grupie.

Dodawanie akcesorii do produktu

Produkty pokrewne

Możesz tworzyć pokrewieństwo produktów w jedną stronę lub od razu z powiązaniem wstecznym.

Czyli Produkt A może być pokrewny z Produktem B i wyświetlać swoje pokrewieństwo swoje na karcie produktu, lub utworzysz tylko jednostronne pokrewieństwo gdzie na stronie Produktu A wyświetlisz pokrewny Produkt B (ale już w Produkcie B nie wyświetlisz pokrewieństwa z Produktem A)

Do ustawienia produktu pokrewnego masz:

  • Produkt bazowy
  • Produkt powiązany

 

Gdzie Produkt bazowy będzie produktem głównym. Przy dodawaniu pokrewieństwa możesz od razu zaznaczyć opcję powiązania wstecznego.

 

Up Selling Produkty Pokrewne w sklepie
Kontrola, edycja pokrewnych produktów

Gdzie wykorzystasz Produkty pokrewne?

Produkty pokrewne możesz wykorzystać również do pokazania podobnych produktów pasujących kolorystycznie lub wzorem, występujących w sklepie jako osobny produkt.

Przykład wykorzystania produktów pokrewnych w sklepie
Zobacz również

Pozostałe funkcjonalności

Komentarze i oceny do produktu

Oceny i komentarze

Klienci mogą zostawiać swoje oceny do
produktów oraz napisać komentarz
(pełna kontrola dodanych opinii)

Funkcjonalność sklepu - konto klienta

Konto klienta

Zakupy bez potrzeby rejestracji lub z możliwością założenia konta. Wbudowany program partnerski i lojalnościowy

Obsługa zamówień w sklepie internetowym

Edycja zamówień

Prosta edycja zamówień klientów, możliwe scalenie kilku zamówień w jedno, usuwanie zamówień oraz wprowadzenie rabatu.