Opcje wyboru
Atrybuty do produktu dodasz w momencie, gdy chcesz sprzedać jeden i ten sam produkt różniący się między sobą. Klient będzie mógł wybrać odpowiedni wariant produktu (atrybut) podczas zakupów.
Nie ma potrzeby wprowadzania do sklepu kilku/kilkunastu takich samych produktów – uzupełnisz danymi tylko jeden produkt i dodasz mu atrybuty.
Warianty produktu
Dodane opcje atrybutu, możesz wyświetlać na karcie produktu w formie listy rozwijanej lub listy wyboru.
Stany magazynowe dla atrybutu
Nie ma limitów ilości dodanych atrybutów do produktu, a każdą kombinację atrybutów (kolor/rozmiar) będziesz mógł kontrolować jako osobny stan magazynowy. Kontrolę magazynu możesz włączyć dla każdego produktu z osobna.
Aktywna kontrola magazynu pozwala na wprowadzenie konkretnych ilości sztuk dla każdego wariantu.
Opcje atrybutów produktu
Każda opcja atrybutu posiada swoje indywidualne ustawienia.
Ustawisz format wyświetlania opcji wyboru jako:
- lista rozwijana
- pole wyboru
ustawisz możliwość pojawienia się opcji w filtrach kategorii (oraz wybierzesz w jakiej kategorii ma się pojawić jako filtr), a w przypadku wartości liczbowych posortujesz je zgodnie z kolejnością.
Zmiana ceny produktu
Dla wybranych wartości atrybutów, będziesz mógł zmniejszyć lub zwiększyć cenę produktu.
Powiadomienie o dostępności
Na karcie produktu, będziesz mógł włączyć formularz przypomnienia o dostępności dla produktów (i wariantów) których nie ma już na stanie. Klient będzie mógł wprowadzić swój adres e-mail do listy powiadomień i w momencie gdy uzupełnisz stany magazynowe, automatycznie zostanie wysłana wiadomość o ponownej dostępności produktu (lub wariantu).