10 różnych cen produktu

Szybka nawigacja
Sprzedasz ten sam produkt w innej cenie w zależności od typu klienta b2b, b2c (hurt, detal, inne dowolne poziomy)

Funkcja ta wykorzystywana jest głównie przez hurtownie, dystrybutorów i producentów oraz przez sklepy internetowe które chcą sprzedawać produkty po innej cenie na Allegro czy na eBay korzystając z dostępnych integracji.

Ustawienie różnych poziomów cen przydatne jest również w przypadku sklepów integrujących się z systemem Baselinker lub innymi systemami magazynowo-handlowymi typu: Subiekt GT , InsERT Nexo

Kilka różnych cen jednego produktu

Ile cen możesz ustawić?

Oprócz ceny podstawowej produktu i ceny promocyjnej w przypadku sprzedaży detalicznej i hurtowej, masz możliwość dodania wielu różnych cen do jednego produktu.

W zależności od grupy klientów możesz ustawić różne ceny  produktu (aż 10 poziomów cen), a każdy poziom cen posiada indywidualne swoje dodatkowe ustawienia.

Dla ułatwienia, każdy poziom cen możesz nazwać po swojemu, żeby łatwiej było Ci się zorientować dla której grupy klientów ustawiasz cenę.

Oznaczenie poziomów cen
Ustawienie marży cen produktu

Automatyczna marża na poziom cenowy

Do każdego poziomu cen możesz ustawić dowolną marżę która będzie wyliczana na podstawie wprowadzonej ceny zakupu

Marżę można określić w formie algorytmu.

Reguła:
od-do/marża;od-do/marża (itd.)

Przykład:
1-10/100;10-20/80;20-/50

od i do oznaczają cenę zakupu.

Ustawienia podatku VAT

W konfiguracji sklepu masz możliwość ustawienia sposobu wyświetlania cen:

  • wyświetlana cena brutto
  • wyświetlana cena netto i brutto

oraz sposobu wyliczania podatku – czy podatek ma się wyliczać od ceny netto czy od ceny cen brutto.

W przypadku sprzedaży zagranicznej gdzie będzie stosowany VAT=0%, najlepiej jest wprowadzać ceny netto bez podatku. Podatek VAT ustawisz w konfiguracji sklepu.

Ustawienia podatków, cen i dokumentu sprzedaży
Wyświetlanie cen netto i brutto

Ceny promocyjne

Produkty mogą posiadać cenę promocyjną przypisaną do dowolnego poziomu cenowego.

Każdą cenę promocyjną możemy ustawić na stałe lub czasowo wybierając datę i godzinę rozpoczęcia promocji oraz datę i godzinę zakończenia.

Dla klientów cena promocyjna może być wyświetlana w postaci:

 

  • dwóch cen: ceny przekreślonej / starej oraz ceny promocyjnej
  • jednej ceny która uwzględnia już zniżki na podstawie przydzielonej klientowi grupy rabatowej lub ustawionej ceny promocyjnej.
Ustawienia daty i godziny ceny promocyjnej

Gradacja ceny

To sposób ustawienia ceny w zależności od ilości kupowanego produktu.

Dla przykładu, cena jednostkowa produktu może wynosić 100,00 zł, ale przy zakupie 10 szt. cena może być niższa i wynieść będzie 80,00 zł, a przy zakupie powyżej 31 szt. cena zakupu wynosić będzie 75,00 zł

Nie ma ograniczenia co do ilości przedziałów gradacji.

Gradacja ceny produktu

Gradacja czyli cena w zależności od ilości kupowanego produktu.

Reguła:
od-do/cena:od-do/cena (itd.)

Przykład:
1-9/100.00:10-30/80.00/31-/75.00

Zobacz również

Pozostałe funkcjonalności

Stwórz bloga w sklepie internetowym

Blog w sklepie

Wbudowany moduł bloga w sklepie, dzięki któremu wprowadzisz ciekawe treści oraz wygenerujesz dodatkowy ruch.

Różne ceny jednego produktu

10 różnych cen produktu

Sprzedasz ten sam produkt w innej cenie w zależności od typu klienta b2b, b2c (hurt, detal, inne dowolne poziomy)