Pozycjonowanie sklepu KQS.store

pozycjonowanie kqs.store

Sklep KQS a pozycjonowanie – poniżej lista ważnych funkcji które posiada sklep KQS

1. Znaczniki meta dla sklepu
Jest możliwość zadeklarowania title, description, keywords dla strony głównej oraz dla podstron produktowych i podstron kategorii

2. h1 w nazwie produktu
Jest to możliwe do ustawienia ( domyślnie nie jest to ustawione ). Nalezy w szablonach graficznych wstawić pomiędzy znaczniki <h1></h1> parametr {NAZWA_PRODUKTU}

3. Opisy alternatywne zdjęć
Domyślnie w alt=”" generowana jest nazwa produktu

4. Przyjazne adresy url
W sklepie KQS istnieje możliwość ustawienia przyjaznych adresów html – wymaga aktywnego mod_rewrite
Funkcja do włączenia w dziale Ustawienia / Konfiguracja / Włącz odnośniki .html (wymaga aktywnego mod_rewrite)

5. Linkowanie wewnętrzne
To nic innego jak linkowanie do podstron/produktów z poszczególnych stron w sklepie – w łatwy sposób można dodawać linki poprzez edytor WYSWIG

6. Breadcrumbs – czyli okruszki
Ważny element w sklepie który podaje aktywną lokalizację w sklepie ( miejsce w którym klient aktualnie się znajduje ).
Niestety breadcrumbs dotyczy tylko produktów i podstron kategorii , nie ma możliwości przypisania breadcrumbs dla podstron informacyjnych

7. Mapa xml
Mapa strony – domyślnie jest to plik o nazwie sitemap.php
Oczywiście można wygenerować swoja mapę strony ( przez generatory map )

W odróżnieniu od wielu firm zajmujących się pozycjonowaniem staramy się aby nasza praca przynosiła jak największe korzyści naszym Klientom, a nie nam.

Pomagamy w doborze haseł kluczowych, które zapewnią dużą ilość potencjalnych klientów przy zachowaniu stosunkowo niskiej cenie. Praktykujemy tylko i wyłącznie dozwolone techniki pozycjonowania Państwa strony lub sklepu internetowego, dzięki czemu nie obawiamy się kar nakładanych przez Google za tzw. „Black Hat SEO”.

Zanim rozpoczniecie Państwo z nami współpracę musicie wiedzieć, że:

  • nie pobieramy opłat wstępnych ani instalacyjnych,
  • nie doliczamy jednorazowej zapłaty za dotarcie Twojej strony do pierwszej dziesiątki wyników w Google,
  • jako nieliczni wprowadziliśmy dzienne naliczanie opłat za pozycjonowanie w zależności od pozycji w Google,
  • bezpłatnie doradzamy przy wyborze haseł kluczowych,
  • ustalamy indywidualne rabaty na pozycjonowanie w zależności od ilości i rodzaju wybranych haseł,
  • nie stosujemy systemów wymiany linków rotacyjnych.

Jak naliczana jest miesięczna opłata za pozycjonowanie

Każdego dnia miesiąca sprawdzana jest pozycja Państwa strony bądź sklepu internetowego na każde z haseł kluczowych w wyszukiwarce Google.pl. Na podstawie tych pozycji obliczana jest opłata za dzień pozycjonowania. Opłata za dzień pozycjonowania jest to iloraz opłaty za miesiąc pozycjonowania na danej pozycji i ilości dni dla tego miesiąca. Np.: jeśli strona w miesiącu styczniu znajdzie się na pozycji 3, dla której opłata za miesiąc pozycjonowania wynosi (dla przykładu) 100,00 zł to opłata za dzień wyniesie 100,00zł / 31 = 3,23zł

Opłata za miesiąc pozycjonowania jest to suma opłat za dzień.

Taki sposób rozliczenia daje Państwu gwarancję, że płacicie w 100% za efekty pozycjonowania . Większość firm stosuje naliczanie za pozycjonowanie miesięczne, gdzie pozycja strony sprawdzana jest raz w tygodniu i obliczana jest średnia pozycja dla miesiąca. W przypadku takiego rozliczania nie ma gwarancji, że płatność jest za efekty pozycjonowania, ponieważ jest bardzo słaba kontrola pozycji strony lub sklepu internetowego.

Co wpływa na cenę usługi pozycjonowania

Wyceniając usługę pozycjonowania bierzemy pod uwagę popularność haseł kluczowych, konkurencyjność w Państwa branży, a także budowę i optymalizację strony lub sklepu internetowego oraz działania podejmowane przez Państwa konkurencję. Podsumowując głównym wyznacznikiem ceny pozycjonowania jest ilość stron, serwisów i sklepów internetowych, które musimy pokonać aby Państwa strona lub sklep znalazł się w pierwszej dziesiątce wyników.

Jak dostać ofertę pozycjonowania ?

Należy wysłać do Nas e-maila z zapytaniem o ofertę pozycjonowania ( podając swoje słowa kluczowe ) pod adres : biuro@sucro.pl . W treści wiadomości należy podać adres Państwa strony www lub sklepu internetowego oraz słowa kluczowe.

UWAGA ! Oferty pozycjonowania wysyłamy tylko na adresy e-mail zawarte na Państwa stronie w dziale kontakt lub z Państwa domeny która ma być pozycjonowana.

Klient po podpisaniu umowy otrzyma dostęp do panelu administracyjnego gdzie będzie mógł sprawdzać swoje pozycje na słowa kluczowe które zostaną wybrane do pozycjonowania.

Poniżej przykład pozycjonowania jednego ze sklepów internetowych KQS

top